?>

Customer Care

Inbound Calls

We bieden verschillende services die uw onderneming gaan helpen om efficiënter om te gaan met de klant en diens gegevens. We handelen alle gesprekken met klanten en geïnteresseerden af namens uw onderneming. We werken zowel B2B (Bussiness to Bussiness, van onderneming naar onderneming) als C2B (Consumer to bussiness, antwoord- of klantenservice) en B2C (Business to Consumer, van de onderneming naar de klant). Hierbij houden we natuurlijk rekening met de normen en waarden die u belangrijk vindt en wat uw onderneming wil uitstralen.

 

Door onze ruime ervaring op het gebied van klantcontact weten we hoe we de klant het best te woord kunnen staan en hoe we het meest efficiënt te werk kunnen gaan. We zorgen ervoor dat de klant u makkelijk kan vinden en dat uw onderneming op verschillende manieren (telefoon, e-mail, etc.) optimaal bereikbaar is.

 

Antwoordservice

Vaak bent u zo druk dat het niet lukt om alle inkomende telefoongesprekken aan te nemen. Het is fijn om dit uit te besteden zodat u er geen omkijken meer naar heeft. Wij doen dit graag voor u en op de manier die ú prettig vindt. Dit kan een periodieke of vaste oplossing zijn, u kunt zelf bepalen wanneer u hier gebruik van maakt.

 

Klantenservice

Hiervoor zijn verschillende mogelijkheden. We kunnen u helpen bij het verkoop van bijvoorbeeld abonnementen. We bieden hierbij bestaande klanten nieuwe producten aan (cross-selling) of we verkopen de klant een duurdere versie van het product (upselling). Daarnaast helpen we de klanten met het oplossen van problemen of de afhandeling van klachten en zijn we proactief bij belangrijke mijlpalen in de klantrelatie. Hierbij kunt u denken aan een welkomstgesprek of bijvoorbeeld een tevredenheidsonderzoek.

 

Agendaplanning

Het is voor bedrijven die op afspraak werken fijn om een zo efficiënt mogelijk gevulde agenda te hebben. Wij hebben software die het mogelijk maakt om afspraken efficiënt in te plannen zodat al uw tijd nuttig gebruikt wordt. Het overzicht in de agenda is duidelijk, u ziet direct wanneer er een nieuwe afspraak ingepland wordt en hoeveel afspraken u in totaal ingepland heeft staan.

Every-Task-a-Customer-Service-Rep-Must-Do-opengraph
Call Time