Wie zijn wij?
Call Time is een callcenter, opgericht in 2017. Ondertussen hebben we meer dan 66 werknemers in dienst. We werken zowel inbound als outbound en bieden alle services en werkzaamheden op het gebied van klantcontact. Of het nu gaat om het creëren van nieuwe lead generatie, data verrijking, telemarketing, het efficiënt inplannen van een agenda of het uitbesteden van de klantenservice: wij zijn er voor u! Onze medewerkers zijn een verlengstuk van uw onderneming. Als een soort kameleons passen ze zich aan uw onderneming aan en handelen ze namens u op een uiterst vriendelijke en efficiënte manier het klantcontact af. Door met ons samen te werken kunt u doen waar u het best in bent (ondernemen) en nemen wij het klantcontact voor onze rekening.
Kwaliteit versus kwantiteit
Het uiteindelijke succes van leadgeneratie met als doel afspraken te maken zit ‘m voor u in een gezonde balans tussen de kwaliteit van de leads en de kwantiteit aan leads. Het is de bedoeling dat beide maximaal zijn. Wij werken aan de hand van de BANT-methode.
Outbound
Call Center
Inbound
Call Center
Lead
Generatie
If people like you, they'll listen to you, but if they trust you, They'll do business with you